Infolinka: 0915 858 288
Prihlásiť
nad 69,00 €
expedujeme do 24 hodín
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketingový a PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov.
Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet
Nové vydanie knihy nájdete v našej ponuke: David Scott Meerman - Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
Detaily o knihe: