Infolinka: 0915 858 288
Prihlásiť
nad 69,00 €
expedujeme do 24 hodín
Prečo niektoré nápady okamžite zaujmú a iné nie? Ako je možné, že jedna reklama ľudí ovplyvní a na inú si ani nespomenú? Ako zvýšiť šancu, že sa hodnotné nápady ujmú?
V knihe Nápad za milión sa spoluautori, bratia Chip a Dan Heathovci, pokúsili nájsť odpovede na tieto otázky. Pozorným skúmaním posolstiev rôzneho druhu zistili, že tie "chytľavé" sa vyznačujú šiestimi spoločnými črtami. Svoje zistenia ilustrujú na množstve príkladov úspešných, ale i neúspešných nápadov - od reklamných kampaní a holywoodskych trhákov, cez vnútropodnikové iniciatívy zamerané na zmenu a spôsob, akým spoločnosti typu Sony formulujú svoju víziu, až po bežné životné a pracovné situácie, v ktorých je potrebné prezentovať myšlienky tak, aby sa ujali.
Kniha Nápad za milión raz a navždy zmení spôsob, akým komunikujete svoje myšlienky. Je provokatívna, zábavná, inšpirujúca a nabitá príbehmi, ktoré vám pomôžu pochopiť podstatu chytľavých nápadov.
Bez ohľadu na to, či pracujete v reklame, public relations, marketingu alebo v neziskovej organizácii, či ste manažér, novinár, lekár alebo učiteľ, všade potrebujete svoje nápady a myšlienky prezentovať tak, aby sa uchytili a úspešne zrealizovali. A táto kniha vám ukáže ako na to.
Kniha Nápad za milión, v origináli Made to Stick, sa okamžite po vydaní umiestnila na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week a v rebríčku 100 najobľúbenejších titulov amazhon.com obsadila 26. priečku. Vyhlásili ju za najlepšiu knihu roka 2007 v kategórii "business books" a doteraz bola preložená do 30 jazykov.
Detaily o knihe: